Bully Wiki
Advertisement
{{{name}}}
Have an image of this character?
Then please upload it!

Opis postaci[]

Angie ma na sobie szkolną bluzkę Bullworth i zieloną turkusową spódnicę szkolną oraz długie białe skarpetki z czarnymi butami. Ma czarne włosy związane w warkocze, a także nosi okulary. Zimą nosi ciemny turkusowy sweter, ciemno turkusowe i jasne turkusowe rajstopy w paski, rękawiczki, czarne buty i jasnożółte nauszniki. Na początku gry spódnica Angie miała ten sam odcień błękitu, który noszą Jimmy i Pete. Później zmieniono go na ciemny turkusowy w ostatecznej wersji.

Charakterystyka[]

Angie jest nieśmiała i jedna z bardziej przyjaznych dziewczyn w kampusie. Często się denerwuje, zwłaszcza w towarzystwie chłopców, co zwykle wywołuje u niej niespokojny chichot – nawet gdy dręczy ją Bully. Ma bliski związek z matką i martwi się, że rozczaruje ją złym zachowaniem i ocenami. Kocha króliczki. Oglądając walki, oczernia walczących, zamiast wiwatować, na przykład mówiąc „Przestańcie być idiotami!”.

Angie jest w drużynie cheerleaderek i przyjaźni się z Christy Martin. Lubi plotkować, tak jak Christy, ale jest bardzo na bieżąco z tym, co dzieje się w szkole, a jej rozmowy z innymi uczniami często odzwierciedlają bieżące wydarzenia, podczas gdy plotki Christy dotyczą bardziej niepotwierdzonych plotek.

Advertisement