Bully Wiki
Advertisement
{{{name}}}
Have an image of this character?
Then please upload it!

Opis postaci

Pan Smith wydaje się być gdzieś pomiędzy średnim i starszym wiekiem. Jego włosy stały się siwe, ale nie jest przygarbiony ani słaby. Ma lekką nadwagę i nosi czerwoną hawajską koszulę z jasnobrązowymi spodniami i brązowymi mokasynami. Nosi też złoty łańcuszek, złoty pierścionek i zegarek. Zimą zakłada czarną skórzaną kurtkę.

Charakterystyka[]

Pan Smith jest niezwykle bogaty nawet jak na standardy Old Bullworth Vale i twierdzi, że założył „imperium”. Jest dość arogancki, jeśli chodzi o swój sukces w życiu. Sądząc po jego twierdzeniach w dialogu, jest biznesmenem, który powoli przekazuje swój majątek innym ludziom, aby mógł cieszyć się emeryturą. Twierdzi, że zarządza miastem i za nie płaci, a także zastanawia się, dlaczego nie ma klucza do miasta. Lubi też jeździć na wakacje z żoną.

Kilka cytatów pana Smitha odnosi się do jego firmy lub, jak to nazywa, jego „imperium”. Jednak najwyraźniej zostawił go swojemu synowi, który nie radzi sobie dobrze, prowadząc go. Pan Smith wierzy w silną etykę pracy i przypisuje swoją fortunę, dlatego uważa lenistwo za szczególnie obraźliwe. Nazywa Jimmy'ego „nudnym dzieciakiem”.

Jest trochę możliwe, że jest dziadkiem Gary'ego, co uczyniłoby jego ojca Gary'ego syna. Słyszymy, jak Donald wspomina, że ​​pan Smith został wyrzucony z Bullworth Academy i trafił do więzienia. Gdyby to było prawdą w odniesieniu do jego syna, ojca Gary'ego, to by wyjaśniało, dlaczego słyszy się, jak narzeka na stan swojej rodziny. Jednak nie ma pewnego sposobu, aby potwierdzić, że pan Smith jest w jakikolwiek sposób spokrewniony z Garym.

Advertisement