Bully Wiki
Advertisement
{{{name}}}
Have an image of this character?
Then please upload it!

Opis postaci[]

Zoe ma krótko obcięte rude włosy, brązowe oczy i ubiera się w stroje w stylu punk - przycięty biały T-shirt z czaszką z przodu, jasnoniebieską dżinsową spódnicę z wzorem płomieni, czarny pasek, gotyckie buty, i odpinane rękawy z czarnej koronki. Na palcach nosi dużo pierścionków i czarny lakier do paznokci. Zimą dodaje czarną bomberkę. Jej szkolny mundurek składa się z białej szkolnej koszuli z pomarańczową spódnicą w szkocką kratę, co jest ukłonem w stronę jej przynależności do Townies, którzy preferują ten kolor. Nosi też czarne rajstopy i te same czarne koronkowe odpinane rękawy, które robiła jako mieszczanka. Ma tatuaż z czereśniami nad prawym biodrem, który można zobaczyć tylko wtedy, gdy jest ubrana w miejski strój.

Wcześniejsza wersja Zoe znaleziona w sztuce Tylera Wilsona ukazuje ją ze znacznie cięższym punkowym wpływem w jej wyglądzie. Ma irokez, fioletowy makijaż i kolczyki na twarzy, a jej spódnica i koszula są znacznie bardziej skąpe. Na stronie internetowej mówiono, że jest jednym z Punków, co popiera argument, że Punkowie powoli ewoluowali, by stać się Townies. Witryna później zmieniła jej opis, aby powiedzieć, że odpadła.

Charakterystyka[]

Zoe pochodzi z miasta Bullworth. Mieszka w największym domu w Blue Skies Industrial Park, niegdyś ładnym dwupiętrowym domu z werandą. Niewiele wiadomo o jej życiu domowym, chociaż najwyraźniej ma burzliwe relacje z mamą i często się z nią kłóci. Nic nie wiadomo o jej ojcu. Uczęszczała do Bullworth Academy, ale została wydalona po tym, jak na rok przed przybyciem Jimmy'ego skarżyła się na molestowanie seksualne przez pana Burtona. Według niewykorzystanego dialogu, ona i Mandy były kiedyś przyjaciółmi.

Zoe jest jedną z bardziej przyziemnych postaci w grze. Wydaje się, że ona i Jimmy mają ze sobą wiele wspólnego; oboje pochodzą z trudnego życia domowego i zwykle są uważani za wichrzycieli, ale obaj są zadziornymi, odważnymi dziećmi, które lubią walczyć i są gotowe stawić czoła korupcji. Wydaje się być inteligentna i lubi czytać, choć twierdzi, że to wyłącznie z nudów. Narzeka na to, że wszyscy w Bullworth są „fałszywi” i ma osobistą urazę do pana Burtona i Tada Spencera. Twierdzi, że woli umawiać się ze starszymi mężczyznami i ćpunami, myśląc, że są bardziej „romantyczni”, ale w końcu rozwija uczucia do Jimmy'ego i w końcu umawia się z nim.

Chociaż nie jest pełnoprawną chłopczycą, Zoe ma kilka upodobań i zainteresowań, które nie są stereotypowo dziewczęce. Jej pomysł na dobrą randkę to rozwalanie ekwipunku Spencer Shipping, śmieje się, gdy ktoś rzuca martwym szczurem, a jej dialogi podczas grożenia i walki wskazują, że to lubi. Jednak nie jest twardsza niż jakakolwiek inna dziewczyna w grze.

Advertisement